ONLINE TRGOVINA Reklamacije i povrat

REKLAMACIJA - POVRAT ROBE

136_reklamacije1

Svi proizvodi su prije predaje dostavljačima detaljno pregledani i u ispravnom stanju predani dostavnoj službi. Nakon primitka, pošiljku obavezno raspakirajte i pregledajte. Ukoliko primjetite oštećenja nastala u transportu odmah nas obavijestite o tome. Dostavljač će nam vratiti oštećenu pošiljku, a vama će biti poslana nova. 

Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi (poslan je pogrešan artikl), javite i mi ćemo organizirati povrat robe a vama ćemo poslati ispravan proizvod, sve na na naš trošak.

Ukoliko niste zadovoljni ispravnim proizvodom iz bilo kojeg razloga, možete nam ga uz prethodni dogovor i odobrenje vratiti unutar 10 dana od primitka, u originalnom pakiranju i u ispravnom, neoštećenom stanju, uz odabir povrata novca ili izbora zamjenskog proizvoda. Troškove povrata robe u ovom slučaju snosi kupac.